måndag 10 januari 2011

Favorit i repris

Ovanstående betyder:Jag ska bli en bättre bloggare.Försöka! Jag började idag med att fylla på med inte alla de senaste krönikorna utan bara de jag tyckte var riktigt vassa. En del har varit lite slöare, tyvärr. Det har varit ett stressigt år. Någon fick för sig att jag skulle passa som brottsförebyggare, och jag nappade på betet. Nu är det över, och fast jag har fullt upp med annat är det den sortens saker jag alltid gjort, och då blir man lite mindre stressad... Jag ser fram emot mer lugn tid med min yngsta anhöriga.Och en och annan text skriven direkt för denna sida, utan deadline och bestämt antal tecken. Jag ska också verkligen försöka fatta hur man länkar till andras bloggar. Det finns några jag följer, de skulle kunna glädja fler...

Inga kommentarer: