tisdag 5 januari 2010

jag har börjat följa bloggar

Det är kul, och har inspirerat mig till att kanske använda den här sidan till lite mer än arkiv för gamla krönikor. Vi har haft en liten gästström av lägenhets- och babytittare här och det är kul. Först kom Niklas och Vicente, den senare fick efter lång tvekan från Vendlans sida hålla henne i en halv minut. Niklas dissade hon emellertid, kanske var det skägget som inte gick hem. Han tog det som en man. Sen kom Anders syster med familj. Vi hade laddat med semlor, men dessvärre hade mormor/farmor matat dem fulla så som bara mor/farmödrar av den gamla stammen kan, så vi fick möla i oss de flesta själva. I eftermiddag kommer Kjerstin från Västerås. För övrigt har jag googlat larmknappar, polisvolontärer med mera på nätet och förberett mig på mitt nya liv som trygghetsutvecklare.

Inga kommentarer: